AMD FSR 3.1 duyuruldu
FSR 3.1, manzara kalitesi ve kararlılıkta değerli ölçüde düzgünleşme getirirken aslında temel değişiklik FSR 3.1 kare üretiminin artık diğer yükseltme tahlilleriyle çalışabilecek olması. Yani AMD, FSR 3.1 kare üretimini yükseltme teknolojisinden ayırarak kare üretiminin DLSS yahut XeSS üzere öteki yükseltme tahlilleriyle birlikte çalışmasını sağlıyor. Bu tıpkı zamanda
Bu imkanın sağlanmasıyla birlikte örneğin, DLSS 3 kare oluşturma dayanağı olmayan RTX 30 serisi ekran kartına sahip olanlar yükseltme için DLSS 2’yi, kare üretimi için ise FSR 3.1‘i kullanabilir. AMD ayrıyeten FidelityFX teknoloji ailesini geliştiricilerin işini kolaylaştırmak için yeni bir FidelityFX API‘sinde topluyor. Ek olarak Vulkan API ve Microsoft Xbox GDK takviyesi de getiriliyor.
Görüntü kalitesindeki iyileştirmelere gelince, AMD FSR 3.1’in hareketsiz ve hareket halinde olan sahnelerde kararlılığı geliştirdiği belirtiliyor. Bunun da objeleri çevreleyen titreme üzere problemleri azalttığı söyleniyor. AMD ayrıyeten FSR 3.1’in dokulardaki ayrıntıları da daha güzel koruyacağını söylüyor. Bu da her kademede görsel kalitede güzelleşmeyi getiriyor.