DLSS 3.7 çıktı
Nvidia, geliştiriciler için Streamline aracının (SDK 2.4.0), yükseltme ve kare üretimi teknolojisinin en son sürümü olan DLSS 3.7.0‘ı içeren yeni sürümünü yayınladı. Bilmeyenler için Streamline, geliştiricilerin projelerinde DLSS teknolojilerini uygulamalarını kolaylaştırmayı amaçlayan firma tarafından geliştirilen bir araç. Açık kaynaklı olması ve Intel XeSS ve AMD FSR üzere üçüncü taraf araçları desteklemesi açısından Microsoft’un yakında çıkacak olan DirectSR’sine de benziyor.
DLSS 3.7’nin oyunlarda ne vakit uzunluk göstereceği şimdilik meçhul lakin yeni sürümü test eden gözle görülür iyileştirmeler gördüklerini belirtiyor. Yeni sürümün Horizon Forbidden West üzere süratli hareket eden objelerin olduğu oyunlarda daha az titreme ve bulanıklık yaptığı belirtiliyor. Bunun şimdiye kadarki en net sürüm olduğunun altı çiziliyor. Performans tarafında da kare suratı manasında iyileştirmenin olduğu da söylenmekte.
Yeni sürümü Watch Dogs Legion ile test eden bir kullanıcı ise DLSS 3.6’dan fark edilir derecede daha uygun göründüğünü ve imaj kalitesinin DLAA’ya daha yakın olduğunu söylüyor. Derinlemesine testler ve karşılaştırmalar çıktıkça ortadaki fark daha uygun bir formda ortaya çıkacaktır. Bununla birlikte Nvidia bu yılın sonlarında RTX 50 serisini tanıtmaya hazırlanıyor. Bu kartların çıkışıyla DLSS 4’e geçileceği ve bu sürümün mevcut RTX 40 serisine gelmeyeceğin söyleniyor.