Microsoft DirectSR çıktı: DLSS, FSR ve XeSS artık tek API’de birleşiyor
  1. Anasayfa
  2. Haberler

Microsoft DirectSR çıktı: DLSS, FSR ve XeSS artık tek API’de birleşiyor

0
DirectX için AMD, Intel ve Nvidia ile işbirliği içinde geliştirilen yeni DirectSR (Direct Muhteşem Resolution) teknolojisi, geliştiricilerin oyunlarına DLSS, FSR ve XeSS eklemesini kolaylaştırıyor ve artık önizleme olarak resmen mevcut. Geliştiriciler, DirectSR API’si ile yükseltme teknolojilerini DirectX 12 oyunlarına tek bir kod yolu ile sıkıntısız bir formda entegre edebilecek.

Microsoft DirectSR çıktı

DirectSR, yerleşik FSR 2.2 takviyesi içeren Microsoft’un Agility SDK 1.714.0 önizleme sürümü aracılığıyla şu anda kullanılabilir durumda. DirectSR için mahallî dayanak, GPU şoförleriyle sağlanacak. Ayrıyeten DirectSR, uygulama seviyesinde kullanılabilen GPU’dan bağımsız varyantlar için yerleşik takviye de içeriyor ve bu sayede donanım konfigürasyonları ortasında erişilebilir oluyor. DLSS ve XeSS için DirectSR takviyesine ise Intel ve Nvidia’nın yakında çıkacak en yeni şoförleri aracılığıyla erişilecek.

Microsoft’un yeni API’si, AMD, Intel ve Nvidia’nın yükseltme tahlillerini tek bir arayüz altında birleştiriyor ve geliştiricilerin DLSS, FSR ve XeSS’i oyunlarına entegre etmek için yapmaları gereken iş ölçüsünü azaltıyor. Geçmişte her bir yükseltme tahlilinin farklı SDK’larla manuel olarak oyuna eklenmesi gerekiyordu. DirectSR ile üç yükseltici de tek bir atılım ile oyuna uygulanabiliyor.

Geliştiricilerin her üç yükseltme tahlili için de daha kolay erişilebilirlik ve daha akıcı entegrasyona kavuştuğunu görmek oyuncuları için epey güzel bir haber. Benimsenme tarafında da işler umut verici çünkü DirectSR, sırtını DirectX 12’ye dayıyor. Şimdilik API önizleme sürümünde ve benimsenme muhtemelen çok kısıtlı olacaktır. Tam sürümün çıkış tarihi bilinmeyen fakat çıktığında, yeni/gelecek/mevcut oyunlarda DirectSR dayanağının entegre edilmesi mümkün.

Daha Fazla Görüntü

donanimhabercom Instagram Takip Et

Xiaomi’den fütüristik su tabancası

Exadious 2 ay önce

Efsane Türkiye’ye gelse alırım..

E

E_Y_B_H_P_T 2 ay önce

2

O ışık efektleri yalnızca yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylelikle tabancayı kullanan, başını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Birebirini küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan fazla o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.

emrahmt 3 ay önce

Mukemmel bir silah sanki ne kadar süratli atıyor. [resim]

garez41 4 ay önce

Fiyat makul olsa efsane olur hakikaten ya.

Rindaman 5 ay önce

Vay bee, bu aygıt xiaomi çıktı ben de diyordum kim üretmiş..

D

DH Konuğu 5 ay önce

hocam 4x daha güzel direk hs attirir

Mstt.2010 7 ay önce

Über

SUPERSONICQ 7 ay önce

Evet ancak 6x scop daha âlâ masraf buna daha uzaktaki amaçlar için. Gerektiğinde 3x’e de çekebilirsin falan :D

SupremeMasterr 7 ay önce

Muskun alev tabancası vs bu

ccguven 8 ay önce

2

İstilacı güvercinlere karşı âlâ olur. 5 10 dk da bir sopayı alıp kovalamak yordu artık.

rszx247 8 ay önce

Yakında su atan F18 falanda yaparlar :)

X

xsw 8 ay önce

1

Hazneye kezzaplı su doldurup nişan almak yapmayın bu türlü şeyler yahu…

alex59 9 ay önce

2

Xiaomi kendini çok geliştirdi artık her alanda kaliteli işler yapıyorlar.

Rhodope Thrax 9 ay önce

fışkırttığı su mermi üzere isabetli gitmeyeceği için gereksiz diye düşünmüş olabilirler.

RaptorFX 9 ay önce

Lazer nişangah da eklenseymiş tadından yenmezmiş.

Reaksiyon Göster
  • 0
    alk_
    Alkış
  • 0
    be_enmedim
    Beğenmedim
  • 0
    sevdim
    Sevdim
  • 0
    _z_c_
    Üzücü
  • 0
    _a_rd_m
    Şaşırdım
  • 0
    k_zd_m
    Kızdım

info@teknovivo.com

Yazarın Profili
Paylaş

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir