Need for Speed Underground, RTX Remix ile yepyeni bir oyun oldu
  1. Anasayfa
  2. Haberler

Need for Speed Underground, RTX Remix ile yepyeni bir oyun oldu

0
EA Black Box tarafından geliştirilip 2003 yılında piyasaya sürülen Need for Speed: Underground, ikonik serinin senaryolu birinci oyunu olarak oyuncularda farklı bir yere sahip. 15 milyon kopyadan fazla satan oyun, hala NFS serisinin tutkunları tarafında bir gün “remake” olarak gelecek diye bekleniyor. Resmi bir remake ne vakit gelir bilinmez fakat Nvidia’nın RTX Remix‘i ile orjinal Need for Speed Underground, adeta yesyeni bir oyun olarak karşımıza çıkıyor.

NFS Underground, RTX Remix ile hayat buldu

Need for Speed Underground için RTX Remix temelli modun üretimine bu yılın başlarında alessandro893 tarafından başlanmıştı. RTX Remix ile oyunlara tam ışın izleme ve çağdaş sürece teknolojilerinin eklenmesi kolaylaşıyor. RTX Remix ayrıyeten oyun içi dokuları ve gereçleri PBR yahut Fizikî Tabanlı Render sürümleriyle değiştirmeyi kolaylaştırarak gelişmiş aydınlatma, derinlik ve öteki efektlere imkan tanıyor. Ayrıyeten RTX Remix, imaj doğruluğunu ve performansı uygunlaştırmak için DLSS yükseltme, Ray Reconstruction ve Frame Generation için yerleşik takviyeye de sahip.

Need for Speed Underground özelinde ise v0.1 sürümü bu hafta yayınlandı. Hala modun üzerinde çalışılıyor olsa da yeni sürüm performansı artırırken birçok yeni PBR dokusu ekleyerek yol ve duvarlar üzere ögeleri daha gerçekçi bir hale sokuyor. 2.500’den fazla ışık eklenip güncellenirken ışın izleme, gölge ve yansımalar da Remix ile oyuna eklenmiş durumda.

RTX Remix’in AI özellikleri sayesinde de oyunun mevcut dokularının yükseltildiği kimilerinin ise Stable Diffusion kullanılarak sıfırdan oluşturulduğu belirtiliyor. Tüm bunlar bir ortaya geldiğinde ise aşağıdaki görüntü ortaya çıkıyor. Açıkçası şimdiden epeyce etkileyici görünüyor.

Nvidia, geçtiğimiz haftalarda RTX Remix’in büsbütün açık kaynak kodlu olacağını ve 20.000’den fazla mod yapımcısına konut sahipliği yapan platformun yeteneklerinin daha da gelişeceğini duyurmuştu. RTX Runtime SDK ve RTX Remix Toolkit’in açık kaynak haline gelmesiyle geliştiriciler ve mod üretimciler teknoloji üzerinde daha fazla denetime sahip oldular. RTX Remix Toolki şimdiye kadar 20.000’den fazla mod imalcisi tarafından klasik oyunları modlamak için kullanıldı ve 130’dan fazla RTX remaster’ı üretildi.

Reaksiyon Göster
  • 0
    alk_
    Alkış
  • 0
    be_enmedim
    Beğenmedim
  • 0
    sevdim
    Sevdim
  • 0
    _z_c_
    Üzücü
  • 0
    _a_rd_m
    Şaşırdım
  • 0
    k_zd_m
    Kızdım

info@teknovivo.com

Yazarın Profili
Paylaş

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir