Ubisoft firmasının birinci iki oyunu Montreal ve yeni oyunu da Toronto stüdyosu tarafından geliştirilen Watch Dogs serisinin sinema uyarlaması için düğmeye basıldı. Şu an için pek fazla bir ayrıntı bilinmiyor olsa da, heyecan yarattığı kesin diyebiliriz.
İlginizi Çekebilir: A Plague Tale: Innocence da Dizi Oluyor
2009 yılında geliştirilmesine başlanan birinci oyun, 2014 yılında PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One ve Wii U için satışa sunulmuştu. Aiden Pierce isimli bir karakterin intikam uğraşına ortak olduğumuz oyunun büyük bir beğeni toplamasının akabinde, haliyle devam niteliğindeki Watch Dogs 2 ve Watch Dogs: Legion da satışa sunulmuştu. DedSec grubunun ctOS ve Albion ile gayretlerinin anlatıldığı bu oyunların akabinde, serinin devamının gelip gelmeyeceğine dair bir şey söylenmiş değil.
Diğer yandan, Ubisoft firmasının ünlü serisi için bir beyaz perde uyarlaması için düğmeye basıldığı duyuruldu. Deadline sitesine yansıyan habere bakılırsa, 2022 yılının isminden kelam ettiren Talk To Me isimli dehşet sinemasındaki Mia rolüyle karşımıza çıkan Sophie Wilde artık de New Regency Pictures şirketinin Watch Dogs takımına katıldı.
Watch Dogs Serisinin Sinema Uyarlaması İçin Düğmeye Basıldı
Fransız direktör Mathieu Turi (Hostile) tarafından yönetilecek iken, sinemada Christie LeBlanc (Oxygen) tarafından yazılan ve Victoria Bata tarafından da düzenlenmiş olan özgün bir öykünün işleneceği söyleniyor.
Yapımcı takımında New Regency Pictures şirketinden Yariv Milchan ve Natalie Lehmann ve Ubisoft Sinema & Television şirketinden de Margaret Boykin bulunuyor. Senaryoya ait rastgele bir ayrıntı verilmiş değil.
Bildiğiniz üzere oyun serisinde, gerçek omurdaki kentlerin hayali versiyonlarında ve farklı vakitlerde geçiyordu. Birinci iki oyunda farklı hedefleri olan Aiden Pierce ve Marcus Holloway iki farklı ana karakterin rolüne bürünmüş iken, şimdiki oyunda ise her birinin kendisine mahsus yetenekleri olduğu pek çok farklı kişiyi yönetiyorduk. Baş düşmanlarımız ise ekseriyetle yozlaşmış şirketler, cürüm işverenleri ve ctOS’u kendi avantajına kullanan rakip bilgisayar korsanları oluyordu. Elbette biz de ctOS erişimimiz ile çatışma, kapalılık ile ilerleme yahut bulmacaları çözmede yardım alabiliyorduk.